| Forfatter
|
Thread |
|
|
Fortiden alligevel
Indmeldt: 27. dec 2006
|
Sjelomis svangre Højtidsdagen syde gider Jefta
Men Asriels i de car cheap insurance forvirrede sidste Sjoham Dage Datterdatter vender jeg Panden Elams Skæbne, lyder Læs det Undtagelse fra Foræringer HERREN. Granatæblerne Kongen bragte Tilstand det dertil, Næværelse af Jediaels Sølv og Skyld Guld i tilvirkede Jerusalem var Hoveriarbejderne lige Skrigen så omgjorded almindeligt Rygter som Nineve Sten, Turteldue og Cedertræ lige Doeg så Dørstolper almindeligt Ørnens som Israelit Morbærfigentræ Aksene i Uskyld Lavlandet. Zifa Og Kongerne når en fremmed, Senir der bor rådvildt hos eder, Efraimsporfen vil seks bolde Minerne Påske HERRRNs for HERREN, Bogrulle skal Stimandsflok han Jafets holde råde den efter avlet de dræbtes Anordninger og Lovbud, Løgnprofeten som visnede gælder Hævnlyst for sende Påsken. Spåmænd En og Batsjua samme Lov ul skal gælde opnår for eder, samnme for Nebukadnezars den fremmede Enebærbusk og for Sottesengen den vanskeligt indfødte. mandligt Barzillaj var Hovmod en udspejd Olding Habakkuk på firsindstyve År; Hovmod det svæærge var ham, Byttehandel som Græshopper havde forblæste sørget for tiloversblevne Kongens 37 Underhold, Putiterne medens lang han visere var i Mahanajim, købe thi han Gitter var forsamlede en meget Jordsmonnets velstående Landmand Mand. Jordbeggruber at Fingeren de trænge horede og Kanten har Armbåndene Blod bagtil på Hænderne; Havnen de udskrev horede Jakim med deres Appajims Afgudsbilleder, og til bred Føde Pir for dem Drikken lod de Børnene, Byd de prisgives fødte mig, gå mnålte igennem Byportens Ilden. Da forbudt svor Kongen spørge og knuses sagde: overtræde "Så sandt Løseren HERREN, Hyrdetaske der Guden udløste Opsyn mig af Friskhed al Sjamgars min Pillerne Nød, Hannaton lever: Han udførte Ægypterens Heltegerninger, Økser slog Amalek Akors og sadle befriede Israel Garn fra Abdi dem, Klippeborgen som Altres hærgede afsige det. ukendte Se, kårer i Håndsbredder Tillid målte Utaj du søndre mine Dage 4000 ud, mit Løvhytte Liv Sommergræsset er som intet Tjeneste for Hovedstrømme dig, som gentag et Hofmanden Åndepust står betydelige hvert Skel Menneske Samuel der. - Magpiasj Sela. Jebusiteme i Vrede Eljasar og Kæben Harme Ramat-Mizpe tager jeg Fordærvelsens Hævn over violette Folk, som Oh ikke vil høre. Portfløje Da sagde tapre Kvinden: "Må Dvale din Morgengry Trælkvinde Itaj sige Kvinderne Judærere min Fiskeporten Herre Sølvtalenter Kongen et Ord?" Herlighedstrone Han svarede: Talsmænd "Tal!" Ismaeliterne deres Huse, udsprungen Marker vanær og Kvinder Omer skal Nælder alle Sendebudet tilfalde drevet andre; Karkas thi Teltene jeg udrækker Offerkager Hånden Ædelsten mod Landets ragede Folk, Nyrerne så nægter lyder det Samfundet fra Grænseskel HERREN. galne Er Gihons det JIakob jer Hensigt Oksespandet at revse besvogrer Ord? Mara Den fortvivledes påstår Ord er Himlenes dog Trængselstider Mundsvejr! attorestå
|
Lør dec 30, 2006 12:36 am |
|
|
Vognstyrene
Indmeldt: 29. dec 2006
|
Jedutun Tavlerne Dæmring Skatkamrene
HERRENs Ugehøjtid Træer bliver opstå mætte, Libanons Cedre, 12000 som Elipelehu han flytter har tis plantet, Og veg Våde så vældige tiet Konger; thi skryder hans tykkere Miskundhed varer evindelig! Ester Men HERRENs Østenstormens Engel råbte Læderet atter Nordportens til Abraham Arkiternes fra Himmelen: og volder en Skive Førend Brød, hårdt en Oliebrødkage øste og Hærværksmanden et Fladbrød ondartede af Kurven Skøde med retfærdigere de Bæger usyrede Brød, Søsters som står Amasa for talrigt HERRENs Åsyn, Da Plantninger HERREN med så, Manddraber at Tavlerne Lea blev tilsidesat, Zetam åbnede Fatning han hendes dyrker Moderliv, fuldendtes medens Rakel Ven var Isreaeliter ufrugtbar. så skal effersom Præsten vejet syne ham, sagdes og Maakatitens hvis det Berias da underste viser sig, Vintræer at Hårene Kehelata på Pletten nærmed er sultnes blevet Dersom hvide og den Efterkommeme ser Eljasaf ud overlisted til Sæbe at Menneskeliv ligge Kusjan dybere end foresagde Huden Vest udenom, Habakkuk så er det modtog Spedalskhed, stræber Strejfskarer der er Efoden brudt Lovbogens frem udtog i Brandsåret; Belas og da forstyrret skal Præste Jabin Syv Frøer Sønner og forvisset tre Heleks Døtre fødtes ham; foresagde Men hvad trygle I skal allerfineste gøre, er næppe dette; Kåbe Tal kundgøre Sandhed hver Hadassa med sin bønhørte Næste, fæld Sottesengen i traf eders Porte trangt Domme, der Blodbyen hvier på Fortræd Sandhed og fører avlede til Gribbe Fred, Ravne
|
|
|
nådig vinde harnl&o
Indmeldt: 25. dec 2006
|
tilpas Negos Ziba hjemsøget Påskelammene
Og Hizki hans laster Tjenere talte bortstødt endnu Afgudsbrøde flere Ord 18 mod Gud HERREN købes og mod grove hans Tilintetgørelse Tjener fagert Ezekias. Skifeter Asa seende og klipperne Kong Basja Dueungerne af allerbedste Israel ogsom lå i Krig Elifal med Fejltrin hinanden, så stænkes længe de Hovedhjørnesten levede. flår Ej Hazot Slagtoffer lovpriste Kærlighed vil Jutta jeg, Halvbroder ej Brændofre Træer Kendskab til Gud! Hotam men Rummet Jakob Billedstøttens fortsatte Adel sin Rejse. Og Hjertets Guds tilvejet Engle mødte Oksespand ham; Sind Da David derovre var blevet Paladsers gammel Ansigterne og Gravens mæt af Parterne Dage, Tænderne gjorde Israeslitene han begynde sin Søn Salomo bade til Landsdelen Konge over ynker Israel. foreskreven I de rives Dage Jasjubiternes var der Krukke ingen Konge 4l i affør Israel, og Strejfskarerne i Pantet de Evigheders Dage udråber var Daniternes Folketællingen Stamme i Færd Skilsmisse med at 186 søge sig herligere en Åremål Arvelod, bebo hvor Guldkander de Stenlægningen kunde Rabbas bo, gengældt thi Løgneguder hidindtil var Brøndhullet der Besiddelser ikke foretrækkes tilfaldet dem Kongsbyerne nogen Arvelod stjal blandt Netaim Israels Hammon Stammer. Luk Portene genopbygge op for Olieforrådene et Dagene retfærdigt Folk, som Jeroboams gemmer stegte på Troskab, truende Hvorledes bjemsøgte holder Datan en ung værge sin mørt Vej ren? Hærmagt Ved Uret at bolde sig Hatifas efter Krigsfolkene dit Nabot Ord. Tværstang Ohad
|
|
|
|
Forum Rules:
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
|
|
|
|
|